torsdag den 9. februar 2012

Så har jeg igen brugt en aften i blogland

Jeg nåede denne gang forbi Xoeinding, hvor jeg fik set en body, hun har syet. Med sin coverlock - nåede lige at tænke, sådan en må jeg da også have. Og så gik der tid med at surfe nettet for coverlocks og tid med at ærgre mig over, at jeg ikke købte en overlock med den funktion...

Men det går jo ikke. Købt er købt, og jeg må vist hellere bruge mine sparepenge på en ny bærbar... Heldigvis blev der linket til en FruTurkis, hvor jeg fandt en DIY til at sy heldragt - UDEN coverlock!  Phew så kan jeg godt klare mig (lidt endnu) med bare en symaskine og en overlock.

Og til sidst, på min tur rundt i blogland, nåede jeg hinsidans til denne blog, hvor jeg meldte mig til en giveaway.
Jeg ved så ikke, om jeg lige har overtrådt nogle uskrevne bloglandsregler (at man holder sig til sit eget land?) Men måske jeg kan redde den i land ved at sige, at min farmor er svensker? Der er i hvert fald nogle lækre ting på bloggen, og jeg ville ønske, at kæresten min var lidt mere large i forhold til, hvad jeg må iklæde ungerne.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...