onsdag den 8. februar 2012

Så har jeg bestilt mit første retrostof :-)

Hos Den retro husmoder. Nøj, hvor jeg glæder mig til at få fingre i det... Så skal jeg bare finde tiden til at få syet lidt. Hvor jeg dog glæder mig til, vi kommer på plads i lejligheden, så jeg kan få indrettet et fast syhjørne. Det der med hele tiden at skulle stille maskinerne frem og tilbage, det gør, at jeg ikke når noget. Især lige for tiden, hvor Frederik åbenbart synes, han er blevet for stor til at sove lur - skumleskumle.

Min drøm er at få noget i retningen af det her: 
fra lillehottentott.blogspot.com


Men kæresten nægter jo, at jeg får plads i stuen, så må finde på noget i soveværelset. Måske noget i denne retning:
fra Pinterest/flickr
Det kan jeg vist fint få plads til... 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...