tirsdag den 7. februar 2012

Pakkepost i dag - juhuu

Har fået pakken fra Minimega :-) Og har slet ikke haft tid til at kigge på den før nu. Hold op, hvor er det lækkert! Er så glad for, at jeg nåede at bestille noget, mens tid var. Og har helt klart lært lektien: Jeg skal ikke gå rundt om den varme grød i evigheder. For lige pludselig er det for sent, og så har jeg misset en god deal på grund af smøl, ubeslutsomhed og en overfornuftig omgang med visakortet!

Jeg ville ønske, jeg kunne tage nogle billeder, mens belysning er elendig på det her tidspunkt. Gå ind på hjemmesiden og se de fine ting der :-)

Jeg har allerede taget den ene notesblok i brug - i den skal jeg nedfælde tanker, ideer og opgaver i forbindelse med mit nye "job" som daglig leder af en genbrugsbutik med børnetøj. Det lyder så fornemt, i virkeligheden er jeg vel bare hende blæksprutten, der koordinerer. Som jeg jo plejer at være :-) Mere om det senere...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...