torsdag den 23. februar 2012

Hvad jeg ville redde i tilfælde af brand...

Lærkes putteklud?! Seriøst!

Blev vækket af min formiddagslur, da politi og brandvæsen stod på trappen. Røgudvikling og muligvis brand i en lejlighed længere oppe. Der står jeg så, omtumlet og træt med Frederik på armen, og forsøger at tænke på at pakke en taske. Kan selvfølgelig ikke finde noget som helst. Hvorfor ligger pung, nøgler og telefon ikke på en fast plads? Og hvorfor er pusletasken ikke pakket? Aaaarrrggghhh, får stress på. På vejen ud når jeg lige at tænke, at jeg da skal finde Lærkes putteklud, for hun elsker den klud så højt. Helt ærligt, mon ikke hun hellere vil have sin mor og bror i god behold?

Nå, men det viser sig bare at være røgudvikling og ingen brand, phew. Så vi kan blive i lejligheden. Med adrenalinen pumpende sætter jeg mig i sofaen med en velfortjent kop kaffe og tænker lidt over det hele. Hvad der egentlig har værdi for mig. Og sandheden er jo, at man kan tage alt materielt fra mig, det kan jeg sagtens undvære. Men min familien, dén skal man holde nallerne fra!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...