fredag den 24. februar 2012

En fredag aften foran skærmen

Ikke fjernsynet, for kæreste ville se film, så ingen X factor til mig :-/ Men så er det jo skønt, at jeg har opdaget blogland og derigennem pinterest og etsy. Altid super inspirerende at følge!

Faldt blandt andet over denne her tutorial, som ser fantastisk ud. Jeg er jo selv en novice til det med at hækle, mangler vist stadigvæk at lægge et billede op af min mutant rangle host host... Men trods novicestatus har de bratte farveskift ved striber altså allerede irriteret mig. Så jeg glæder mig til at afprøve metoden her.




Mere hækleri, på etsy har jeg fundet en opskrift på Star Wars figurerne.

Star Wars Mini


Det er da for sejt og sjovt. Dem skal Frederik have (hvis jeg går i gang nu, kan det være, de er færdige, når han bliver gammel nok til at lege med dem)


Efter lidt surfen på nettet har jeg også fundet nogle sider med gratis mønstre til kreaprojekter - freequiltpatterns og freebiesforcrafters. Jeg elsker, når folk har lyst og storsind til at dele deres guld :-) Problemet er bare, at jeg så får endnu flere punkter på mit to do liste, fx denne elefant.



I dag nåede jeg lige præcis at sy fire sømme på Lærkes elefanthue. Stoffet blev altså klippet i november, så det har lidt lange udsigter! Håber virkelig, at Frederik snart bliver glad for at sove lange lure eller i det mindste kan underholde sig selv lidt...  Jeg vil have mere tid!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...