lørdag den 21. maj 2016

Men ellers går det da meget godt eller noget...

Jeg mangler stadigvæk at finde en måde at få prioriteret bloggen her. Når hverdagen rammer med syge børn og deslige, så glemmer jeg at sætte mig ned og skrive. Det hjælper heller ikke at min pc er i udu - den lukker ned på de underligste tidspunkter fuldstændig umotiveret. Nogle gange er det hver femte minut - det bliver man altså ret ARRRGGGHHHH af.

Status på Ugens krea #1: Har ikke fået hæklet en fis på min taske - eller jo, jeg fik hæklet den første række luftmasker og så kunne jeg ikke finde et målebånd. Hele mit syhjørne er nemlig pakket ned for at lave plads til Frejas tremmeseng. Men i løbet af ugen fik jeg nok af at vente og lede så købte to nye målebånd. Man må aldrig gå ned på udstyr! Så nu er jeg klar til at komme i gang. Satser på at hækle løs så jeg kan fremvise tasken på fredag.

Freja er så småt begyndt at sove igennem så nu er tiden inde til at flytte rundt på børnenes værelser - et projekt jeg havde håbet vi kunne undgå fordi vi selvfølgelig ville være flyttet inden da... Not so much for kæresten har fået kolde fødder med hensyn til at flytte for langt væk fra byen. Han kommer ikke her fra Sjælland, så han kender ikke rigtig til de fede og mindre fede steder at bo. Sikkert derfor han den anden dag spurgte: "Hvad er der egentlig i vejen med Hundige? Hvorfor er husene så billige der?" Måske det er mine fordomme, men jeg tænkte bare: Hvad er der IKKE i vejen med Hundige?!

Må indrømme at jeg er lidt modløs omkring denne her flytning - eller rettere: jeg har mistet troen på den. For jeg har virkelig svært ved at blive begejstret over at skulle kigge på hus i Ballerup, Albertslund og Taastrup - sikkert fine steder men når man som jeg har drømt om at bo ved vandet og bygge nyt hus, hvor jeg selv kan stå for plantegningen og indretning af køkken og bad, så er det dælme svært at blive glad for HTH køkkener i 90ér stilen. Argh, jeg har bare fået nok af at bo i lejelejligheder med dårlig indretning og grimme elementer og fliser i køkken og bad.

Jeg har forresten fået en masse idéer til indlæg om børneopdragelse så nu håber jeg at jeg får tid til at skrive dem - fingers crossed!

Tid til en revideret indlægsplan:
Mandag: Familielivet (hvad vil jeg gøre for at lette hverdagen med tre børn)
Tirsdag: Børneopdragelse (hvad vi gør og hvorfor for jeg oplever desværre ret ofte at vi bliver opfattet som "strenge/onde" forældre men der er altså en mening med galskaben...)
Onsdag: Luk munden og flyt røven (hvad jeg gør for at tabe de sidste 10 freaking kilo)
Torsdag: De mest fantastiske unger (fordi mine børn siger og gør så mange sjove og skøre ting og jeg glemmer det meste, her kan det blive skrevet og husket)
Fredag: Ugens krea (fordi jeg har behov for at skabe og ikke kun flytte nullermænd)
Lørdag: Kan være ugens fridag, men kan også bruges til at få skrevet mine fødselsberetninger (jeg har nemlig haft tre vilde fødsler!)
Søndag: Siden sidst (siger vel sig selv, en opfølgning på ugen der gik)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...