tirsdag den 9. august 2016

Børnesjov #2

Må hellere huske at skrive denne her ned, inden jeg glemmer den. For den er fantastisk:

Frederik og Lærke sidder ved spisebordet og taler om at de engang skal have børn, så jeg kan blive farmor og mormor. En snak de tit har. Frederik plejer at være helt med på at han en dag skal være far, men i dag nægter han. Han vil ikke have børn, han vil ikke være far. Han har haft nogle konflikter med sin far samme morgen og jeg tænker at det er derfor. Men jeg spørger ham alligevel.

Frederiks svar er uventet: Jeg vil ikke have børn, for så skal jeg kysse med en anden, og jeg vil kun kysse med dig, mor.

HAHAHA, det kan en psykolog nok få en masse ud af! Og mon ikke han om 8-10 år gerne (helst) vil kysse på andre end sin mor?






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...