onsdag den 2. januar 2013

Må 2013

bringe afklaring, ro og glæde med sig - det trænger jeg til!

2012 var på mange måder et møg-år. For meget uro, kaos og tvivl. 

Alt for mange ubesvarede spørgsmål: Hvor skal vi bo? Skal vi blive i en lejelejlighed, som ikke fungerer? Eller skal vi satse økonomien og købe hus? I disse krisetider? Hvorhenne? 

Hvad skal jeg egentlig arbejde med? Får jeg nogensinde et arbejde, jeg bliver glad for? Får jeg nogensinde et arbejde igen OVERHOVEDET? 

Skal vi have flere børn? Hvad med min alder? Jobsituationen? Boligsituationen? 

Og hvad med helbredet? Får Jakob nogenstille stillet en diagnose, vi kan bruge til noget? Eller skal vi bare indrette familielivet med en far/kæreste, der døjer med kroniske smerter? Og er det overhovedet holdbart at købe hus, når han har det sådan? 

Spørgsmål, spørgsmål, spørgsmål som har drevet mig til vanvid i 2012. Og det værste spørgsmål kom i slutningen af året: Mit helbred... Er de celleforandringer, jeg har fået konstateret noget at frygte,eller er de harmløse? Jeg synes sgu ikke, det er i orden, at der er mere end seks ugers ventetid på at få det afklaret. 

Så jeg håber inderligt at 2013 giver svar på det hele. Det vil være så dejligt, hvis jeg om et år kan skrive at: 

Jeg er rask (måske gravid ;-) )
Jakob har fået det bedre, har fået en diagnose og bliver smertelindret, som han skal
Vi bor i eget hus i Odense
Jeg har fået et arbejde, jeg er glad for.

Kom så 2013, bring it on!  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...