fredag den 9. november 2012

Nye "drugs"

Ups, selvom jeg højt og helligt havde lovet Jakob at jeg IKKE ville købe flere stoffer, så faldt jeg i... Men altså, når nu den lækreste stofbutik (Malike og Rosa) ligger rundt om hjørnet og fem minutter på cykel, så kan man da ikke forlange, at jeg kan styre mig!

Jeg havde selvfølgelig lyst til at købe hele butikken!  Kan klart anbefale et besøg - stofferne er så meget lækrere, når man kan se og røre dem live! Jeg begrænsede mig til disse køb:

Fire gange jersey til bluser:








Fire gange bomuld til bukser, nederdele og kjoler:






Nu skal jeg så bare finde tid til at sy!

Psst som en anden afhængig har jeg selvfølgelig skjult mit stofindkøb - egentlig ret dumt for jeg har jo købt for mine egne penge ;-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...