torsdag den 22. marts 2012

Træt men glad

Bare et kort indlæg inden jeg falder helt i søvn. Har haft den bedste dag i lang tid, kan slet ikke få armene ned :-D Så fedt at opleve hvad mange kan udrette sammen: NU er butikken endelig åben og kunderne har taget godt imod os. Selvom jeg er træt, og det har været nogle meget lange dage (2 uger med sygdom har heller ikke hjulpet!) så har det været så fedt at komme i gang med at lave noget, der minder om arbejde.

I over to år har jeg haft en anstrengt forhold til tanken om at skulle arbejde igen. Arbejdsglæden har været fuldstændig væk, og jeg har gruet for den dag, hvor min barsel sluttede. Nu er jeg ikke helt så modvillig mere. Jeg vil selvfølgelig savne at være herhjemme med min lille Frønse (Frederiks kælenavn som kæresten fandt på for sjovt men som er blevet hængende...) Men jeg tror på, at det hele nok skal gå. Og jeg tror, at jeg bedre vil kunne nyde den sidste tid på barsel, fordi jeg slipper for at tænke "åh nej hvad nu".

Har forresten lovet mig selv, at jeg bruger weekenden på at få styr på mit stof, og mandagen er sat af til syprojekter. Så næste indlæg skulle gerne være af kreativ karakter :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...