torsdag den 1. marts 2012

Føler mig meget uansvarlig lige nu

Klokken er snart midnat, og jeg burde været gået i seng for længst. Ved jo godt, at Lærke vækker mig ved sekstiden. Men jeg ofrer altså gerne lidt nattesøvn for at få alenetid for skærmen. Det kan så være ret farligt. For mit dankort i hvert fald. Kom lige til at købe stof for over 1000 kr på Malika & Rosa.

Hvilket jo også er meget uansvarligt, for jeg HAR jo masser af stof i forvejen. OG jeg får/har jo alligevel aldrig tid til at sy. Host host der var vist også noget med en elefanthue til Lærke, som har været undervejs siden november... Problemet er, at jeg lige nu ikke føler for en kedelig hue, som signalerer vinter og deprigråvejr. Nope, jeg vil sy lækkert let forårstøj i funky glade farver.

Har nemlig besluttet mig for at se stort på Jakobs holdning til 70'er inspireret børnetøj "det er noget grimt hippiepis" (sådan går det, når man finder sammen med et barn af firserne...) Så nu har den fået alt, hvad den kan trække af brune, orange og gule farver. Har blandt andet bestilt disse stoffer:

find det her


find det her

find det her


Det var så kun et lille udpluk af de mange meget 70'er agtige stoffer, som bringer mig tilbage til barndommen! Og til sidst sneg der sig lige et par biler til Frederik ned i varekurven:-)

find det her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...