fredag den 16. marts 2012

Endnu en uge med sygdom

Denne gang er det de voksne, der er ramt. Jeg havde ellers lige tænkt, at det snart var forår og dermed fortid med forkølelse. Yeah right!

Har dog på ingen tid til at være syg. For i næste uge åbner butikken, og jeg har travlt med at lave postkort, skilte til facaden og vagtplan. Mangler stadigvæk at få styr på oplæringen af alle de frivillige. Men nu holder jeg altså fri for i dag. Tror jeg nok...

I aften skal jeg bruge noget tid på at lære min nye bærbar at kende. Elsker bare en helt ren pc uden rod og filer, der skulle have været slettet. Tvivler dog på at jeg denne gang får skabt et mappesystem, der også holder efter nogle måneder.

Hvad ellers? Nå, ja jeg har selvfølgelig også været forbi Stof 2000 og købe mere stof (surprise...) Faldt over det mest fantastiske fløjl, bredriflet og i smuk lilla - glæder mig til at sy en retrojakke til Lærke. Har besluttet mig for at plotte sytid ind i kalenderen, for ellers når jeg det aldrig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...