mandag den 20. marts 2017

Drømmen om Bornholm lever stadigvæk

Trods modstand fra familie og venner er vi begyndt at tage de første skridt i retningen mod at rykke mod øst.

Jeg bilder mig selv ind, at vi møder modstanden, fordi de elsker os og bare vil komme til at savne os...

Men helt ærligt, så er Bornholm altså heller ikke længere væk. Det tager 2,5 time med bus fra København H - det er da til at overse. Det tager samme tid at komme til Aarhus!

Jeg kender familier, som er flyttet fra Dk til så eksotiske steder som Bali, Singapore og Tokyo. Dér kan jeg forstå, hvis familien tænker: Det er langt væk! I den sammenhæng er Bornholm jo lige rundt om hjørnet :)

Anyways, nu søger vi job derovre, og så må vi se, hvad der sker. For første gang i rigtig lang tid føler jeg mig motiveret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...