mandag den 1. juli 2013

Ramt af skoldkopper, svamp og stafylokokker

Oh yes, hvorfor nøjes med en ting, når man som Frederik kan nappe tre! Han tager det heldigvis meget fint, børnepanodil er nu en god ting! Og så længe han kan se Biler, er han glad (eller så græder han i hvert fald ikke). Jeg er til gengæld ved at blive vanvittig af Lars Hjortshøjs stemme (som Bumle for de uindviede)

Nu venter vi så bare: Bliver Lærke også ramt eller???

Jeg ved godt, det er strengt at sige, men jeg håber altså, at hun også får skoldkopper, for så er det overstået, mens vi holder ferie og inden jeg skal starte på drømmepraktikken...

Jeg håber dog ikke, at det bliver lige nu, for vi drager i sommerhus på lørdag og ferien i det jyske skal gerne bruges på at afklare det store spørgsmål: Kan jeg forlade øen og flytte til fastlandet?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...