tirsdag den 11. juni 2013

Man må aldrig gå ned på udstyr!

I to uger har min overlocker været til reparation - den gik selvfølgelig i stykker, da jeg havde allermest brug for den :-( Så jeg nåede ikke at sy de ting, jeg skulle, for at "bestå" mit seneste sykursus med et godt (og for mig selv tilfredsstillende) resultat. Virkelig træls oplevelse efter tre måneders total optur på kurset og så snubler jeg SÅ tæt på målstregen. Pis osse...

Men det er bag mig nu og jeg kigger fremad - jeg skal nemlig (efter sommerferien) i praktik et sted, hvor jeg i den grad kan få prøvet mine drømme af i forhold til at sy. Så de næste par måneder står den på syning, syning og syning. Så jeg kan være toptunet og skarp til start :D

Derfor har jeg været på forkant og fået bestilt det gear, jeg skal bruge. For jeg skal bare ikke en gang til gå ned på udstyret! Glæder mig til at få post om nogle dage, for to trykfødder til symaskinen er på vej til mig. En skråbåndsfolder og en topstikningsfod. Det skal nok blive godt!

Og nå ja, overlockeren blev hentet i lørdags, men har ikke haft tid til at teste den endnu. Livet med to små banditter giver ikke altid tid til mors kreatid...

Men jeg tager i den grad revanche - i næste uge, that is ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...