torsdag den 2. august 2012

Så gå dog i seng!

Så skete det igen: Jeg sidder her i sofaen, den bærbare på benene og Criminal Minds på tv. Og 1-2-3 klokken passerer midnat.... DUMT og hamrende UANSVARLIGT! For jeg ved jo godt, at jeg bliver vækket meget tidligt af to unger og en kæreste. Hvorfor er det lige, at jeg er den eneste natteravn i familien Hansen/Larsen?!

Men ak, selvom jeg i morgen tidlig (eller senere i dag...) vil hade mig selv, når jeg skal forlade min elskede dyne, før jeg føler mig klar (bliver man egentlig nogensinde det?), så får det mig ikke til at gå til køjs i fornuftig tid. For jeg elsker elsker ELSKER bare at have lidt tid for mig selv, hvor jeg kan tjekke mails (det når jeg ellers aldrig), kigge på stof (det har jeg ellers rigeligt af) og tænke lidt tanker (uden at blive afbrudt hver femte sekund).



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...